Slalom

”Mellan” brukar vi ha som kommando när vi tränar ”sick-sack”.

Och liggande under gång har vi också tränat. Det är ett av momenten i Lydnadklass 1 och om vi ska börja tävla till våren är det ju bäst att börja träna, eller hur? Så det har vi alltså tränat. Nu i början vet jag att jag går i slowmotion men vi ska träna mer…

Idag har vi också tränat lite slalom. Passet blev inte så värst långt men egentligen skulle jag och Emelie träna men det blev inte så. Eftersom filmen inte går att rotera i dem program jag testat så lägger jag inte ut filmen på slalomen, dessutom kunde jag bara filma en gång eftersom ingen annan kunde filma. (Jag filmade från ”förarpositionen”). Nästa söndag är det agilitytävling och om vi ska skaffa oss en pinne så måste slalomen sitta, allt måste sitta.

Lämna en kommentar